fredag 28 november 2014

Början av "Min bästa väns pappa."

*Varning!Det här är en erotisk novell!*


Kapitel 1


Han var huvudrollsinnehavaren i mina mest erotiska drömmar. De blågröna ögonen glödde med en djurisk hunger medan han trängde in i mig. Jag vaknade varenda gång med blöta trosor. Han hette Daniel och var förbjuden frukt. Varför? Därför att han var min bästa väns pappa. Trots att han var 42 år hade han fortfarande en muskulös kropp och det mörka håret hade endast lite grått vid tinningarna. De enda rynkorna fanns vid ögonen och varenda gång han log dök en charmig smilgrop upp. Jag visste dessutom att Daniel var välhängd. För en månad sedan hade jag råkat se honom i deras badrum genom den halvöppna dörren. Han hade torkat sig med en handduk och jag ville så gärna slicka bort vattendropparna. Penisen var lång och en piercing prydde toppen. Jag slickade mig långsamt om läpparna. Dessutom hade Daniel en piercing i ena bröstvårtan. Tatueringar slingrade sig över armarna och bredvid magmusklerna. Mums! Han var definitivt en cool förälder! Och jag ville att han skulle knulla mig. Jag ville suga av honom och känna piercingen mot min tunga. Jag ville att han skulle sära på mina fittläppar och slicka mig. Jag trodde aldrig det skulle bli verklighet. Vilken tur att man har fel ibland. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vampire dress.