tisdag 27 augusti 2013

Ibland får man inspiration.

Början på en erotisk novell:


”Kate är väl inte ens din typ?” frågade hon med rynkade ögonbryn.
”Babe, har hon fina tuttar och en tajt, blöt fitta är hon exakt i min smak.” Hans leende var som en olydig pojkes. Lara bara skakade på huvudet och muttrade något ohörbart men Vincent anade att det kunde innehålla orden svin eller omogen idiot. Hon var överbeskyddande mot Kate eftersom de hade varit nära vänner sedan lågstadiet och det var egentligen inte fel men nu när Vincent ville uppvakta henne var det bara irriterande, som en störig fluga som inte vill lämna ens ansikte. ”Kate klarar sig utan bad boys som röker marijuana och tatuerar folk som yrke.” Hennes isblå ögon spände blicken i hans men det fick inte Vincent att känna sig mindre värd. ”Jag röker bara ibland när det är fest och om det nu har undgått dig så kan jag berätta att mina tatueringar har prytt omslagen på flera stora tidningar. Det är inte ett hemskt yrke, gullet. Tatueringar är inte längre förknippade med brottslingar och sjömän.”  När hon öppnade munnen för att säga emot stoppade han henne genom att hålla upp en tatueringsprydd hand. Med en isande kall röst konstaterade han: ”Jag är ingen brottsling!” Röksuget fick fingrarna att klia och med en elegant rörelse fiskade han upp ciggpaketet ur läderjackan. Med en silvertändare fick han liv i giftpinnen och drog ett djupt bloss och ignorerade den ogillande fnysningen. Långsamt och njutningsfullt blåste han ut vit rök som slingrade sig upp i den månbelysta kvällen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vampire dress.