måndag 16 april 2012

Ska klippa mig den 27/4.

Jag har beställt klipptid den 27/4.Ska klippa både luggen och topparna.Lyssnar på AC/DC.Ska snart fixa mat då jag börjar bli riktigt hungrig!Imorgon ska jag låna böcker.Funderar faktiskt på att gå hem till mina föräldrar imorgon.Jag ska försöka sälja en klänning från HM som är för liten för mig.Den är lila med svart spets över.Hoppas man kan få en del pengar för den.:)Känns onödigt att ha kvar den när den inte passar.Håller även på att sälja en underbust från Lip Service i storlek XS.Kan inte få på mig den.Visst är det tråkigt men nu är det så.:(Den är i steampunk stil.Synd att den inte finns i S eller M längre.Just nu har någon budat 105 kr för den och jag hoppas på mer.:)Kanske 300 kr eller till och med mer.*L*Man kan ju alltid hålla tummen!Saknar mamma idag!Hon påminde mig imorse via SMS att ta min tablett för håret.Det ska göra att håret får vitaminer etc.:)Hon ska även ringa ikväll om hon kommer ihåg.Idag slutar hon sent och jag antar att hon är trött då.Ikväll ska jag äta lite godis som jag fick av mamma igår ("Skruvar").Riktigt gott men jag får inte äta för mycket!Vill nämligen inte gå upp mer i vikt.

Ett foto från 4/3-12:
 

Jag var hemma hos mamma och pappa dagen efter att vi hade firat min lillebror.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vampire dress.